Sabtu, 19 September 2015

kahwin paksa lama lama hubungan sekss

aku kenal dye masaku kecil (tahun 5) aku cinta dia tapi dia tak pandang aku pon. namanya Azam.
pastu aku dijodohkan dgn dye kerana terpaksa........ertama dya mula mula mlm pertama aku masuk bilik pada masa tu dia tengah mandi pastu aku tidur dulu pastu dia pon keluar tandas aku pon buat 2 tidurla die pon pakai baju dan tidur disebelah aku ...mula mula rasa nk tidur bawah tapi takpe muhrim kann!!!!

pastu mak die cakap bile nk berbulan madu die pon cakap besok la pastu aku pon senyum dalam hati aku cakap ishh mamat nii..... pastu besok aku bersiap untuk pergi berbulam madu kat london sampai kat sana check in  hotel tgk 2 ada 1 bilik je terpaksa tidur skali... pastu mlm tu aku demam panas die tanya dah makan ubat ke belum aku jawab tak dia pun pergi ambil ubat dlm peti die pon suap aku aku pon kata dalam hati baik juga dia niiiiiiii

pastu malam pukul 11.00 malam die baru balik dari mall. mase tu aku tidur aku pakai baju siglet saje dan kain tanpa seluar dalam. pastu dye baru lepas mandi aku tidur menghadap kat lain  dye tidur menghadap belakang ku pastu aku pusing kat dye nmpak tetek aku yang besar tu dia pon pegang tetek aku pastu aku terjaga pastu die jilat tetek aku ... pada masa tu aku terkecut dan bila dye bukak baju aku pastu die cium dan macam 2 lagi die buat pastu ape aku kesah sedap jugak kami muhrim pastu die bukak baju n seluar die nampak konek die pastu die bukak kain aku pula pastu die masukkan konek die kedalam cipap/cekpik  aku.. aku geli dan air mani ku keluar dan aku terbalikkan aku dibawah dye di atas konek dye aku hisap cekpik aku dye hisap konek dye kat muka aku muka die kat cekpik/cipap aku aku rasa best sgt walaupun sakit aku hisap konek nye n last konek nya dimasukkan ke dalam bontot aku aku buat bende tu selama 4 jam dan kami sedarr pada pukul 9 pagi...aku lega rasanya pastu pagi itu aku rasa nk loyer pastu aku muntah pergi cek kat doktor aku mengandung n kami stay di london forever itulah kisah kamiii

sekian!!!!! thanks kerana membaca.....

gambar di bawah ni adalah benarr......






5 ulasan: